[Generalna ] 04 Jun, 2009 15:28

Konsalting Pro pruža sve usluge iz finansijskog, pravnog, računovodstvenog i poreskog konsaltinga. 

Danas je teško pronaći konsalting  firmu koja sa jednakom pažnjom i posvećenošću pristupa i malim i velikim poslovima. Konsalting PRO je iz mog iskustva baš takva firma.  

[Generalna ] 09 Novembar, 2008 10:07
Pri kraju sam izrade novog sajta na http://www.tehweld.lo.rs
[Generalna ] 12 Septembar, 2008 13:51

 

Još puno toga možete videti na

Loznica Web 2.0

Pozdrav!

[Generalna ] 13 Avgust, 2008 14:43

Deo prvi  

Merne jedinice visokog nivoa 

Što više kompanija prelazi sa konzervativnih prema inovativnim odnosno modernim strategijama marketinga (koristeći internet da bi klijentima bolje prezentovali svoju ukupnu ponudu koristeći pritom svoj sajt, SEO, blogove) sve više je onih koji se pitaju kojim mernim jedinicama izražavati postignuti uspeh.Medju IM profesionalcima preovladava mišljenje da su sledeća merila uspeha najreprezentativnija: 

1.     Rang sajta. - Niko ne osporava de je rang sajta na googlovoj skali od 1 do 10 prvo merilo postignutog uspeha određene internet prezentacije. Međutim skala od 1 do 10 ne daje više od informacije kom rangu odnosno klasi pripada vaš sajt, što vam ne omogućava da se uporedite sa konkurentskom web prezentacijom (osim ukoliko ste za klasu ispred).

2.     Ostvaren broj poseta. - Obično se izražava na mesečnom nivou i čini ga broj jedinstvenih posetilaca koji posete vaš sajt u tom periodu. 

3.     Stepen povećanja zainteresovanosti potencijalnih klijenata za vaš proizvod, odnosno uslugu. - Njihov broj odnosno stepen zainteresovanosti mogu se odrediti metodama kao što su: brojanje povratnih poseta, strukturnom indetifikacijom klijenata koji postavljaju komentare na vaš blog, brojanje prijavljenih klijenata na mejlin listu i rss fead.

4.     Povećanje broja klijenata. – Koliko ste prodaja napravili u toku meseca je najvažniji i istovremeno najbolji pokazatelj uspeha marketinškog nastupa. Medjutim, povećanje broja prodaja ne mora uvek biti uzrokovano vašim marketinškim uspehom, već često zavisi od kretanja ukupne tražnje za određenim proizvodom ili uslugama, zatim promenom preferencija kupaca uzrokovanih okolnostima na koje vaš marketinški nastup nije imao uticaja itd. Ipak nije nemoguće, imajući sve ovo u vidu, odrediti uticaj određene marketinške kampanje na povećanje broja ostvarenih prodaja. 

5.     Utrošak po stečenom klijentu. – Predstavlja odnos uloženih sredstava u marketing i ostvarenog povećanja broja klijenata u određenom periodu. 

Ovo su najvažnije merne jedinice koje se danas primenjuju u Internet Marketingu. U sledećem postu pokušaću da vam predočim šta se sve još meri i pod kojim uslovima.

 

Pomoć pri sastavljanu teksta:      http://www.lo.rs

[Generalna ] 29 Jul, 2008 17:42

Marketinška analiza poslovne strategije Agencije CITY MARKETING u Loznici 

1. Imidž Agencije CITY MARKETING:

 a)     Agenciju CITY MARKETING vidimo kao ozbiljnu, pouzdanu i prepoznatljivu marketinšku agenciju, koja će svojim angažovanjem (projektima, aktivnostima, dizajnom i kvalitetom njenih proizvoda i usluga) raditi na unaprećenju poslovanja u Loznici, poboljšanju kvaliteta usluga  i zadovoljstva ostvarenom uslugom kod prosečnog potrošača.

b)     Kao lidera u savremenim  marketinškim metodama, koja ulažući u sopstvenu promociju svedoči o značaju kvalitetnog marketinga za poslovni uspeh.

c )      Kao lokalno svesnu marketinšku agenciju, koja uzima učešća u promociji aktuelnih humanih i drugih neprofitnih projekata na teritoriji grada Loznica.  

2.    Pozicioniranje Agencije CITY MARKETING: 

     a)     Koje potrebe tržišta Agencija CITY MARKETING može da zadovolji ?

·        Kvalitetan i profesionalan dizan i izradu: reklamnih filmova, web prezentacija, faljera, kataloga,vizitkarti, logo-a, memoranduma, bilborda, brendiranja vozila,  štampe na tekstilu, sitnom reklamnom materijalu itd ..

·        Nove i moderne strategije reklamiranja: oglašavanje na reklamnim panoima sa vizit kartama, organizovana podela reklamnog materijala sa reklnimnih miništandova na prometnim javnim mestima, internet marketing, izrada reklamnih pozadina i skrinsejvera za mobilne telefone,  SMS kampanje.

·        Brending i izrada dugoročnih i  kratkoročnih marketinških planova.

        b)     Kojim rezultatima se Agencija CITY MARKETING može nadati ?

·        Većoj konkuretnosti usluga agencije zahvaljujući dosadašnjem iskustvu u radu centralne agencije u Beogradu.

·        Većoj prepoznatljivosti Agencije CITY MARKETING u odnosu na konkurenciju zahvaljujući ulaganju u sopstvenu promociju.

·        Većem kvalitetu usluga agencije zahvaljujući zapošljavanju tima mladih, kreativnih i obrazovanih ljudi.

·        Povećanju zainteresovanosti tržišta za usluge koje pruža agencija, zahvaljujući efikasnosti inovativnih strategija reklamiranja. 

c)     Koji su realni ciljevi Agencije CITY MARKETING ?

·        Stabilno i profitabilno poslovanje.

·        Stalno unapređivanje kvaliteta usluge.

·        Stalno unapređivanje konkuretnosti usluga agencije.

·        Pozitivan imidž agencije.

3.    Marketinška Kampanja – Komunikacija 

a)     Kako Agencija CITY MARKETING da obelodani imidž ?

·        Prepoznatljivim vizuelnim znakom (moderno stilizovanim logotipom agencije, čiji kvalitet dizajna sam svedoči o kvalitetu usluga agencije).

·        Učestalom komunikacijom sa potencijalnim korisnicima usluga Agencije (neposredno prezentiranje usluga Agencije, odlaskom na teren ili putem telefonskih razgovora) .

·        Medijskom promocijom (oglašavanjem) - medijska promocija vrši se korišćenjem istih metoda oglašavanja koje Agencija ima u svojoj ponudi, čime verodostojno prikazuje kvalitet svoje usluge.

·        Postavljanjem reklamnih panoa sa vizit kartama i distribucijom reklamnog materijala agencije sa istih.

·         Kvalitetnom Internet Kampanjom.

·        Organizovanom podelom reklamnog materijala sa reklnimnih miništandova na prometnim javnim mestima.

·        SMS kampanjom.

·        Besplatnoj pomoći u marketinškoj promociji humanih i drugih neprofitnih projekata na teritoriji grada Loznice  

b)     Kakva poruka Agencije CITY MARKETING treba da bude ?

·        Da jasno govori o kvalitetu njenih usluga.

·        Da u prvi plan stavi kvalitet dizajna i konkurenost po ceni.

·        Da ostavlja utisak pouzdane agencije - „što se dogovorimo to i ispunimo“.

·        Da uslugu stavlja ispred profita. 

 

4.    Izvodljivost Projekta 

a)      Ko su potencialni korisnici usluga Agencije CITY MARKETING ?

·        Prema podacima dobijenim od Agencije za privredne registre ukupan broj aktivnih privrednih subjekata (broj privrednih društava  + broj preduzetnika) na teritoriji grada Loznice iznosi 1985. Svi oni su potencijalni klijenti Agencije.

·        Ovde treba primetiti da je relativno mali broj privrednih subjekata u Loznici iskoristio pune kapacitete marketinške promocije. Na primer samo 200 nijh je upisano u Žute strane Telekoma. Za predpostaviti je da je još manji broj imao bilo kakvu marketinšku promociju ozbiljniju od vizit karte.    

b)      Ko su konkurenti Agencije CITY MARKETING ?

·        Konkurencija u Loznici nije za podcenjivanje, naprotiv, veliki broj štamparija od čega dve među najvećima u Srbiji koje zapošljavaju priličan broj ljudi na poslovima komercijale i marketinga i čija se ponuda u preko 70% usluga podudara sa uslugama Agencije CITY MARKETING, tri marketinške agencije  od kojih jedna ima indetičanu ponudu, predstavljaju ozbiljnu konkurenciju.

 ·        Konkurencija u Loznici ipak ima nekoliko bitnih slabosti :

1)     Poslovična neposlovnost - kašnjenje u isporuci, odbijanje prijema malih porudžbi, česta prezauzetost, nizak nivo uljudnosti i opšte kulture u komunikaciji sa strankama.

2)     Nizak nivo marketinške promocije kada je lokalno tržište u pitanju.

3)     Neinventivnost – mala ili nikakva aktivnost na uvođenju savremenih marketinških metoda. 

c)      Da li je i pod kojim uslovima projekat izvodljiv ?

·        Verujemo da je projekat izvodljiv pod sledećim uslovima:

1)     Ukoliko Agencija bude konkurentna po ceni njenih usluga.

2)     Ukoliko raznovrsnost ponude, poslovnost, i kvalitet usluge budu znatno ispred konkurencije.

3)     Ukoliko se oformi kvalitetan tim saradnika na komercijali.
 
4)  Ukoliko kvalitet grafičkog dizajna bude za korak ispred konkurencije

-  možete pratiti sprovodjenje ovog marketinškog plana sledeći ovaj link: internet marketing

[Generalna ] 28 Jul, 2008 09:36

 

Ukoliko ste vlasnik malog preduzeća odnosno lokalnog biznisa,
dobro je da napravite solidan internet marketing plan koji može povećati prepoznatljivost vaše firme lokalno u mestu u kojem poslujete i da vas istovremeno preporuči velikom broju klijenata koji se mogu nalaziti bilo gde u svetu.

Ukoliko već imate urađen biznis plan, sve što vam još treba jeste da ga integrišete
u nov internet marketing plan. Međutim ukoliko ste poput većine mojih klijenata, vi vaše
biznis i marketinške planove nosite u glavi bez da će te ih ikada staviti na papir.

Bilo da želite imati pisani ili nepisani internet marketing plan, ovde možete pogledati
pet korisnih saveta u sastavljanju internet marketing plana.

1. Pitajte se šata želite postići prezentacijom vaše firme na internetu.
   Da pronađete nove klijente, da obezbedite kvalitetne informacije
   o vašim uslugama, da ostvarite direktnu prodaju preko interneta ili čak da 
   kreirate  lokalnu internet zajednicu.
   Formiranje jasno definisanog cilja učiniće vaš plan mnogo efikasnijim.

2. Prezentirajte vašu ponudu u obliku "levka", postavite u prvi plan širok spektar usluga a medju njima obavezno istaknite one koje su po
klijenta najpovoljnije, zatim potrudite se dobro da objasnite u čemu je prednost svih ostalih usluga koje nudite, imajući pri tome na umu da neželite potencijalnog klijenta odvratiti ni od one osnovne usluge koju nudite.

3.Dobro analizirajte konkurenciju. Dobra analiza konkurencije pomoći će vam da bolje osmislite vaš marketinški nastup.
Ukoliko tek počinjete neophodno je da pronadjete ključnu osobenost vaše  usluge ili vašeg proizvoda koji će ga istaći u odnosu na konkurenciju.
Što se internet marketinga tiče najbolje započnite tako što će te zapisati 5 url adresa vaših direktnih konkurenata zatim
na sajtu Alexa.com http://www.alexa.com/#traffic možete proveriti njihovu posećenost, i njihov rejting uopšte.
Sve ovo će vam dati mnogo bolju sliku o tome kako trebate predstaviti vaš proizvod na internetu.

4.Definišite vašu ciljnu grupu. Širok pristup potrošačima često se pokazuje kao neefikasan,uradite istraživanje tržišta,
dobro procenite ko su vam potencijalne mušterije, da li su muškarci ili žene, kog su godišta, kakvog socialno-ekonomskog porekla,
kakve su im navike, šta čitaju, kakav dizajn vole itd...

5.Razlog zbog koga bi neko kupio vaš proizvod ili poručio vašu uslugu jeste što želi zadovoljiti neku svoju potrebu i time rešiti neki svoj problem.
Mislite o tome šta zapravo smeta vašim potencijalnim kupcima, koji problem žele rešiti i na koji način im baš vi rešavate taj problem svojom uslugom ili proizvodom.

 

   Dobar primer Solidnog internet marketing plana možete pronaći ovde http://www.lo.rs/

[Generalna ] 24 Jul, 2008 14:23

Internet Marketing kao naučna oblast

Internet Marketing je disciplina koja se bavi pitanjima tržišta, potreba na internet tržištu i načina zadovoljenja tih potreba. Ova oblast se stalno razvija i širi sa razvojem internet tržišta i ima za cilj da postavi teorijsku osnovu za strategije poslovanja na ovom tržištu. U teoriji internet marketinga uspeh na tržištu najčešće se dovodi u vezu sa razumevanjem i zadovoljenjem tržišnih potreba (potreba potrošača), ali sve češće se javljaju i novi, napredniji koncepti. Teorija internet  marketinga bavi se i pitanjima ogranizacije marketine funkcije interneta i sve širim spektrom srodnih pitanja. Važan aspekt internet marketinga je demografija jer od starosti, pola i nekih drugih struktura stanovništva zavisi način delovanja na ciljanu populaciju.

Kao što mošete videti na: Loznički web, kvalitetan webdizajn i Internet Marketing http://www.lo.rs. Zatim na Šabac Web 015 http://www.015.rs i na Valjevo web 014 dizajn i promocija http://www.014.rs