a) Agenciju CITY MARKETING vidimo kao ozbiljnu, pouzdanu i prepoznatljivu marketinšku agenciju, koja će svojim angažovanjem (projektima, aktivnostima, dizajnom i kvalitetom njenih proizvoda i usluga) raditi na unaprećenju poslovanja u Loznici, poboljšanju kvaliteta usluga i zadovoljstva ostvarenom uslugom kod prosečnog potrošača.
b) Kao lidera u savremenim marketinškim metodama, koja ulažući u sopstvenu promociju svedoči o značaju kvalitetnog marketinga za poslovni uspeh.
c ) Kao lokalno svesnu marketinšku agenciju, koja uzima učešća u promociji aktuelnih humanih i drugih neprofitnih projekata na teritoriji grada Loznica.
2. Pozicioniranje Agencije CITY MARKETING:
a) Koje potrebe tržišta Agencija CITY MARKETING može da zadovolji ?
· Kvalitetan i profesionalan dizan i izradu: reklamnih filmova, web prezentacija, faljera, kataloga,vizitkarti, logo-a, memoranduma, bilborda, brendiranja vozila, štampe na tekstilu, sitnom reklamnom materijalu itd ..
· Nove i moderne strategije reklamiranja: oglašavanje na reklamnim panoima sa vizit kartama, organizovana podela reklamnog materijala sa reklnimnih miništandova na prometnim javnim mestima, internet marketing, izrada reklamnih pozadina i skrinsejvera za mobilne telefone, SMS kampanje.
· Brending i izrada dugoročnih i kratkoročnih marketinških planova.
b) Kojim rezultatima se Agencija CITY MARKETING može nadati ?
· Većoj konkuretnosti usluga agencije zahvaljujući dosadašnjem iskustvu u radu centralne agencije u Beogradu.
· Većoj prepoznatljivosti Agencije CITY MARKETING u odnosu na konkurenciju zahvaljujući ulaganju u sopstvenu promociju.
· Većem kvalitetu usluga agencije zahvaljujući zapošljavanju tima mladih, kreativnih i obrazovanih ljudi.
· Povećanju zainteresovanosti tržišta za usluge koje pruža agencija, zahvaljujući efikasnosti inovativnih strategija reklamiranja.
c) Koji su realni ciljevi Agencije CITY MARKETING ?
· Stabilno i profitabilno poslovanje.
· Stalno unapređivanje kvaliteta usluge.
· Stalno unapređivanje konkuretnosti usluga agencije.
· Pozitivan imidž agencije.
3. Marketinška Kampanja – Komunikacija
a) Kako Agencija CITY MARKETING da obelodani imidž ?
· Prepoznatljivim vizuelnim znakom (moderno stilizovanim logotipom agencije, čiji kvalitet dizajna sam svedoči o kvalitetu usluga agencije).
· Učestalom komunikacijom sa potencijalnim korisnicima usluga Agencije (neposredno prezentiranje usluga Agencije, odlaskom na teren ili putem telefonskih razgovora) .
· Medijskom promocijom (oglašavanjem) - medijska promocija vrši se korišćenjem istih metoda oglašavanja koje Agencija ima u svojoj ponudi, čime verodostojno prikazuje kvalitet svoje usluge.
· Postavljanjem reklamnih panoa sa vizit kartama i distribucijom reklamnog materijala agencije sa istih.
· Kvalitetnom Internet Kampanjom.
· Organizovanom podelom reklamnog materijala sa reklnimnih miništandova na prometnim javnim mestima.
· SMS kampanjom.
· Besplatnoj pomoći u marketinškoj promociji humanih i drugih neprofitnih projekata na teritoriji grada Loznice
b) Kakva poruka Agencije CITY MARKETING treba da bude ?
· Da jasno govori o kvalitetu njenih usluga.
· Da u prvi plan stavi kvalitet dizajna i konkurenost po ceni.
· Da ostavlja utisak pouzdane agencije - „što se dogovorimo to i ispunimo“.
· Da uslugu stavlja ispred profita.
4. Izvodljivost Projekta
a) Ko su potencialni korisnici usluga Agencije CITY MARKETING ?
· Prema podacima dobijenim od Agencije za privredne registre ukupan broj aktivnih privrednih subjekata (broj privrednih društava + broj preduzetnika) na teritoriji grada Loznice iznosi 1985. Svi oni su potencijalni klijenti Agencije.
· Ovde treba primetiti da je relativno mali broj privrednih subjekata u Loznici iskoristio pune kapacitete marketinške promocije. Na primer samo 200 nijh je upisano u Žute strane Telekoma. Za predpostaviti je da je još manji broj imao bilo kakvu marketinšku promociju ozbiljniju od vizit karte.
b) Ko su konkurenti Agencije CITY MARKETING ?
· Konkurencija u Loznici nije za podcenjivanje, naprotiv, veliki broj štamparija od čega dve među najvećima u Srbiji koje zapošljavaju priličan broj ljudi na poslovima komercijale i marketinga i čija se ponuda u preko 70% usluga podudara sa uslugama Agencije CITY MARKETING, tri marketinške agencije od kojih jedna ima indetičanu ponudu, predstavljaju ozbiljnu konkurenciju.
· Konkurencija u Loznici ipak ima nekoliko bitnih slabosti :
1) Poslovična neposlovnost - kašnjenje u isporuci, odbijanje prijema malih porudžbi, česta prezauzetost, nizak nivo uljudnosti i opšte kulture u komunikaciji sa strankama.
2) Nizak nivo marketinške promocije kada je lokalno tržište u pitanju.
3) Neinventivnost – mala ili nikakva aktivnost na uvođenju savremenih marketinških metoda.
c) Da li je i pod kojim uslovima projekat izvodljiv ?
· Verujemo da je projekat izvodljiv pod sledećim uslovima:
1) Ukoliko Agencija bude konkurentna po ceni njenih usluga.
2) Ukoliko raznovrsnost ponude, poslovnost, i kvalitet usluge budu znatno ispred konkurencije.
3) Ukoliko se oformi kvalitetan tim saradnika na komercijali.
4) Ukoliko kvalitet grafičkog dizajna bude za korak ispred konkurencije